شناسه : 30219
نویسنده : استان هرمزگان
عکس

‏ ‏پیام گرامیداشت مسئول بسیج حقوقدانان استان هرمزگان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

محمد ترابی مسئول بسیج حقوقدانان هرمزگان طی پیامی ۳۱ شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت .

متن پیام به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری : دفاع مقدس نمایش مجموعه ای از عظمتها و جلوه های جلال و جمال یک ملت است

دفاع مقدس ، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن ، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و شروع جنگ ٨ ساله و دفاع مقدس ملت ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه گر در حراست از مرز‌های عزت و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس"که به فرموده مقام معظم رهبری " اوج افتخارات ملت ایران است" فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در  جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل و تکریم نمایند . 

لذا ضمن عرض تسلیت به مناسبت دهه آخر ماه صفر ایام رحلت جانسوز پیامبر اکرم ( ص ) ، شهادت امام حسن مجتبی ( ع ) ، شهادت امام رضا ( ع ) ، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیهً ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی ، رزمندگان   و ایثارگران گرامی ، خانواده محترم و معزز شهدا ، ملت شهید پرور ایران اسلامی تهنیت عرض نموده و گرامی می داریم.  

روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.