شناسه : 29245
نویسنده : استان هرمزگان
عکس

در اولین روز از هفته قوه قضائیه نشست تخصصی اقشار بسیج با موضوع تبیین و مطالبه گری حقوق عامه با حضور معاون حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرا  وبا میزبانی بسیج حقوقدانان در سالن کنفرانس دادسرای مرکز استان برگزار شد.

محمد ترابی مسئول بسیج حقوقدانان استان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل(ره)، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.
و در ادامه مهمترین وظیفه دستگاه قضا را گسترش عدل ، مبارزه جدی با فساد و تقویت اعتماد  مردم به نظام از طریق مطالبه گری در موضوع حقوق عامه مطرح کردند و عنوان کرد بسیج حقوقدانان بعنوان متولی تخصصی بسیج در عرصه حقوقی و قضایی در راستای کمک به مردم ،دستگاه های قضایی و اجرایی  متناسب با اهداف گام دوم انقلاب آمادگی دارد و بهره گیری از ظرفیت اقشار بسیج می تواند احیای حقوق عامه در عرصه های الویت دار استان را سرعت ببخشد.
معتمد نیا معاون حقوق عامه و پیشگیری از جرم دادسرای عمومی بندرعباس  ضمن تشریح مسائل و موضوعات حقوق عامه و تبین نقش هیئت های اندیشه ورز مردمی در این زمینه گفت ظرفیت بسیج مردمی می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و موانع جامعه باشد.
در پایان این نشست بمناسبت هفته قوه قضائیه از برادر بسیجی محمد معتمد نیا توسط بسیج فرهنگیان با اهداء لوح تقدیر و تجلیل گردید.

روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان هرمزگان 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.